We worden door ons doel gedreven: duurzaam leven heel gewoon maken
Het is waarom we naar het werk komen. Het is waarom we zakendoen. Het is hoe we tot buitengewone prestaties komen.
Toen in 1883 Sunlight Soap door onze oprichter in het VK werd geïntroduceerd, was dat baanbrekend, innovatief en had een doel: hygiëne populariseren en dit binnen handbereik van gewone mensen te brengen. Dat was zelfs toen al duurzaam leven. Nu hebben we meer dan 400 merken en worden we nog steeds door dat doel gedreven.
We willen meer goed voor onze planeet en onze maatschappij doen, niet alleen maar minder slechte dingen. We willen de maatschappelijke en milieuproblemen aanpakken waar de wereld mee te maken heeft en we willen het leven van mensen beter maken met onze producten.
We zijn al meer dan 120 jaar pioniers, vernieuwers en 'toekomstmakers'; en we zijn van plan hiermee door te gaan. En we zijn van plan dit op duurzame wijze te doen.
Bezoek onze internationale website voor meer informatie over hoe wij werken
We zijn een echt internationaal bedrijf
Meer dan 190 landen waar onze merken verkrijgbaar zijn
2,5 miljard mensen gebruiken onze producten elke dag
€51 miljard omzet in 2020 waarvan 58% in opkomende markten
25 miljoen verkopers vormen samen ons mondiale netwerk
Wij bezitten doelgerichte merken
Verken onze merken met een doelMeer dan 400 merken die gevestigde namen zijn
13 merken die in 2020 een verkoop van boven de € 1 miljard hadden
81 % van onze merken zijn de top twee presteerders in hun markt
14 merken in Kantars top 50 internationale merken zijn van ons
We worden door onze mensen gedreven
Meer informatie onder Carrières149,000 werknemers wereldwijd
54 landen waar we de nummer één werkgever van keuze zijn onder afgestudeerden in FMCG
50/50 % gendergelijkheid in ons management
93 % van onze leidinggevenden zijn afkomstig van de locale markt
Wij gebruiken onze schaal voor goede dingen
Ga naar Planeet & Maatschappij voor meer informatie1.3 miljard mensen geholpen sinds 2010 bij de verbetering van hun gezondheid en hygiëne
100 % hernieuwbare netstroom wereldwijd
67 % duurzaam betrokken landbouwgrondstoffen
Duurzaam leven heel gewoon maken
Wij zijn Unilever België
93% van onze leiders werkt binnen hun thuisfront
50/50 genderbalans in management
2 merken in top 10 FMCG in België
100% hernieuwbaar elektriciteitsnet wereldwijd