
Merken met een missie: Women Empowerment
Wereldwijd zet Unilever haar merken in om invulling te geven aan de missie 'duurzaam leven tot gemeengoed maken'.
Lees hier het laatste nieuws over Unilever, zoek en navigeer volgens onderwerp en datum.
Op zoek naar persberichten? U vindt ze in ons speciale pers- en mediacentrum, samen met de belangrijkste contactgegevens. Bezoek Pers & media
Toon 72resultaten
Wereldwijd zet Unilever haar merken in om invulling te geven aan de missie 'duurzaam leven tot gemeengoed maken'.
Vijf miljoen vrouwen een sterkere positie geven tegen 2020. Deze ambitie geldt voor vrouwen binnen Unilever én voor vrouwen in gemeenschappen waar zij zaken doet.
Stacie van het dove self-esteem project vertelt waarom een positief zelfbeeld de deur opent naar zelfvertrouwen.
Spectaculaire demonstratie touwtje springen als aftrap van de jaarlijkse Doekoe-actie
Unilever is uitgeroepen tot leider van de ‘Household and Personal Products Industry Group’ in de Dow Jones Sustainability Index (DJSI) 2016.
De Johan Cruyff Foundation wil dat alle kinderen, of ze nou een beperking hebben of niet, een sport vinden waar ze van houden. Maak kennis met de Nederlandse medaille winnaars van de toekomst. Deel het enthousiasme voor hun sport en bewonder de passie en het commitment om de beste van de wereld te worden.
Extreme armoede uitbannen, ongelijkheid en onrecht bestrijden en klimaatverandering aanpakken. Het is essentieel om deze wereldwijde problemen op te lossen. Maar hoe pak je dat aan?
Dankzij best-practices voor landbouw en natuurbehoud kunnen Haïtiaanse vetiverboeren meer verdienen, de kwaliteit van hun gewas verbeteren en milieuschade verkleinen.
May 2016: Dr Sara Saeed, 29, co-founder of doctHERs, wins the HRH The Prince of Wales Young Sustainability Entrepreneur Prize, awarded by Unilever and the University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership.
Sinds 2004 bepaalt ons kantoor aan de Nassaukade, bijgenaamd ‘deBrug’, mede de skyline van Rotterdam.
Tien Haagse werkzoekenden met een afstand tot de arbeidsmarkt gaan deze zomer dankzij een werkakkoord tussen de gemeente Den Haag en Unilever als mobiele ijsverkoper aan de slag. Hun aanstelling is onderdeel van een werkakkoord dat vrijdag is afgesloten in het Haagse stadhuis.
Op dit moment zijn we vijf jaar onderweg met het Unilever Sustainable Living Plan. In deze periode hebben we veel bereikt én veel geleerd. We hebben bestaande ambities aangescherpt én zijn nieuwe uitdagingen aangegaan.
Lees persberichten, download merkbestanden en vind mediacontacten op onze speciale mediabron